Surferi iz Svjetske surferske lige, Filipe Toledo i Nikki Van Dijk pridružuju se Jordyju Smithu i Maliji Manuel kao ambasadori marke Jeep®

08 April 2019

  • Četiri natjecatelja iz Svjetske surferske lige (eng. World Surf League (WSL)) bit će dio globalne marketinške kampanje marke Jeep® u okviru suradnje s ligom WSL i bit će zaštitna lica televizijskih, tiskanih, digitalnih te kampanji na društvenim mrežama u okviru promocije četvrte sezone prvenstva 2019 Championship Tour (CT).
  • Kreće nova društvena inicijativa „Make A Wave” u okviru koje će se svaki od četiriju sportaša udružiti s jedinstvenim organizacijama i donirati svoje vrijeme i resurse ne bi li doprinijeli napretku svojih zajednica.
  • Sportaši će dijeliti sadržaj na svojim društvenim mrežama, putem kreiranih pojedinačnih kanala na Facebooku i Instagramu zajedno sa sadržajem „Behind the Surf Spot”.
  • Sezona prvenstva WSL službeno započinje natjecanjima Quiksilver Pro i Boost Mobile Pro Gold Coast 3. travnja u gradu Gold Coast, Queensland, Australija.
  • Marka Jeep službeni je i ekskluzivni globalni automobilski partner muškog i ženskog natjecanja u okviru prvenstva Championship Tour i partner s vodećim pravima imenovanja za rang liste u okviru programa Jeep Leader.
  • Marka Jeep i liga WSL sklopili su globalno partnerstvo sve do 2020. godine, što je godina kada će surfanje premijerno nastupiti na svjetskoj pozornici na Olimpijskim igrama u Tokiju.

 

Surferi iz Svjetske surferske lige (WSL), Filipe Toledo i Nikki Van Dijk pridružuju se Jordyju Smithu i Maliji Manuel kao ambasadori marke Jeep®. Dva sportaša i dvije sportašice, koji utjelovljuju duh marke Jeep svojim strastvenim nagonom da istraže svijet svojom velikom energijom i neustrašivim entuzijazmom, podržat će partnerstvo marke Jeep i lige WSL u okviru natjecateljske sezone 2019. Marka Jeep ostaje službeni i ekskluzivni automobilski partner Svjetske surferske lige diljem svijeta i natjecanja WSL Championship Tour te zadržava prava na imenovanje za rang liste u okviru programa Jeep Leaders za muška i ženska prvenstva.

 

Uzbudljiv nov sadržaj u okviru partnerstva uključuje inicijativu „Make A Wave”. Svaki od sportaša ambasadora marke Jeep udružit će snage s markom i jednom neprofitnom organizacijom te donirati svoje vrijeme i resurse ne bi li doprinio napretku svoje zajednice.
„Ponosan sam što ću predstavljati marku Jeep 2019. godine”, kazao je Filipe Toledo. „Oduvijek sam velik obožavatelj marke Jeep pa je partnerstvo s njima za mene doista uzbudljiv događaj. Vrijednosti same marke poklapaju se s mojima, a svode se na to da vratimo zajednici sve što nam je omogućila. Kada mi je ponuđena suradnja s organizacijom A Walk on Water, neprofitnom organizacijom za terapije surfanjem za djecu s posebnim potrebama, marka se odmah složila s time. A podrška koju su u tom trenutku pružili meni i organizaciji A Walk on Water doista je na izvanrednoj razini.”

 

Četiri videozapisa s Nikki Van Dijk i partnerskom organizacijom Girl Guides Australia; Filipe Toledo s organizacijom A Walk On Water; Jordy Smith s organizacijom Surfers Not Street Children; i Malia Manuel s organizacijom Hawaii Community Foundation. U videozapisu svaki od surfera/surferica pokazuje kako donosi promjenu u svoju zajednicu, a inicijativa „Make A Wave” obuhvaća poziv na djelovanje putem svih društvenih mreža za obožavatelje inicijative #MakeaWave u okviru vlastitih zajednica i teritorija. Sva četiri videozapisa mogu se pregledati ovdje.

 

Osim toga, objavama na društvenim mrežama Facebook i Instagram bit će popraćene avanture u vodi i na cesti ovih četiriju sportaša Svjetske surferske lige i nadamo se budućih olimpijaca.

 

Marka Jeep i luga WSL sklopili su globalno partnerstvo sve do 2020. godine, što je godina kada će surfanje premijerno nastupiti na svjetskoj pozornici na Olimpijskim igrama u Tokiju. Partnerstvo s markom Jeep, prvi put najavljeno u svibnju 2015., prvo je ekskluzivno automobilsko partnerstvo s ligom WSL, a obnovljeno je višegodišnjim ugovorom.

 

Tijekom godine planirana su brojna događanja za predstavljanje ultimativnih surferskih vozila uz događanja lige WSL, kao i interakcija s obožavateljima na plaži tijekom natjecanja u okviru prvenstva Championship Tour te gledatelja ispred malih ekrana diljem svijeta. Marka Jeep predstavit će svoj portfelj proizvoda i na globalnoj razini putem jedinstvenih digitalnih i televizijskih medijskih rješenja s ciljanom geolokacijom lige WSL.

 

Potrošači mogu istraživati sadržaj aktualnih događanja WSL, uključujući ligu Jeep Leaderboard i dobitnika žute majice Jeep Leader putem adrese Jeep.com/wsl na stolnim računalima te putem adrese www.jeep.com/en/mobile/wsl na mobilnim telefonima. Surferski sadržaj, uključujući interaktivni raspored nadolazećih događanja prvenstva WSL Championship Tour, kao i galerija najboljih videozapisa i fotografija, bit će zbirke najboljih odabranih akcija.

 

Događanja će se emitirati uživo putem adrese WorldSurfLeague.com, aplikacije WSL te na Facebook.com/WSL. Isto tako, provjerite lokalnu pokrivenost partnera za televizijska emitiranja lige WSL.

 

Posjetite WorldSurfLeague.com i Jeep.com da biste saznali više o ovom globalnom partnerstvu.

 

 

O ambasadorima marke Jeep

Filipe Toledo munjevito je osvojio natjecanje sa sedam CT pobjeda zaredom od 2015. Toledo je trenutačno 3. u ukupnom poretku natjecanja Championship Tour i nada se osvajanju prvog naslova Svjetske surferske lige 2019.

 

Već treću godinu zaredom ambasador marke Jeep, Jordy Smith, jedan je od najpoznatijih surfera i predstavnik Južnoafričke Republike na prvenstvu Championship Tour. Dokazani favorit i dvostruki svjetski prvak, Jordy je bio kapetan pobjedničkog tima koji je osvojio naslov 2018. godine na prvenstvu Founders’ Cup of Surfing na lokaciji WSL Surf Ranch.

 

Također treću godinu zaredom ambasadorica marke Jeep, Malia Manuel, najmlađa je surferica koja je osvojila američko prvenstvo U.S. Open of Surfing 2008. u dobi od samo 14 godina. Havajska surferica poznata je po eleganciji i istančanom stilu i jasno pokazuje svoju strast za zabavom i avanturom, kako na vodi tako i izvan nje.

 

Prvi put ambasadorica marke Jeep, Nikki Van Dijk, nova je članica obitelji Jeep. Ova opuštena surferica svoju je prvu pobjedu na prvenstvu Championship Tour zaradila u Portugalu 2017.

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.