Potpuno novi Jeep® Avenger premijerno je predstavljen u Parizu i prvi je potpuno električni SUV marke Jeep ikad

19 October 2022

  • Novi Jeep® Avenger, prvo električno vozilo na bateriju (BEV) marke, premijerno je predstavljen medijima i široj javnosti na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu
  • Prvi Jeep BEV s nula štetnih emisija sadrži DNK kod marke u svojim kompaktnim dimenzijama
  • Ima izvrsnu visinu od tla, kao i pristupne i polazne kutove, te sustav Selec Terrain i sustav za pomoć pri kretanju nizbrdo u osnovnoj opremi
  • Novi električni pogonski sklop kombinacija je jedinstvenog elektromotora od 400 W i 115 kW, s maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm i novom baterijom od 54 kWh
  • Doseg vožnje iznosi 400 km u ciklusu WLTP, a 500 km u gradskom ciklusu vožnje
  • Novi Avenger prvi je model u porftelju potpuno novih BEV vozila marke Jeep za Europu
  • Marka Jeep namjerava plasirati četiri potpuno električna vozila na europsko tržište do 2025. godine i želi postati vodeća marka za elektrificirana SUV vozila na svijetu
  • Jeep Avenger Launch Edition – upečatljiva verzija modela sa svom opremom i potpuno električnim pogonom premijerno predstavljena na sajmu

Danas je na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu za 2022. godinu marka Jeep® premijerno predstavila potpuno novi Jeep Avenger, svoje prvo električno vozilo na bateriju (BEV).

Kompaktni Jeep Avenger prvi je model iz portfelja sposobnih, potpuno električnih vozila dimenzija prilagođenih europskom tržištu, koji je ključna komponenta u globalnoj strategiji elektrifikacije marke koja želi postati vodeći svjetski proizvođač SUV vozila s nula štetnih emisija.

Dizajniran i izrađen od prvog dana kao ravnopravni član obitelji vozila Jeep, Avenger ima DNK kod marke Jeep umetnu u kompaktnu SUV karoseriju te jedinstvenu kombinaciju sposobnosti, elegancije, funkcionalnosti i svu potrebnu sofisticiranu tehnologiju da zadovolji potrebe svih potencijalnih kupaca.

„Novi Jeep Avenger predvodnik je i ključan je za marku jer je prvi model u njenom portfelju potpuno novih BEV vozila marke Jeep u Europi”, kazao je Christian Meunier, izvršni direktor marke Jeep.  „Jednako je sposoban kao sva ostala vozila marke Jeep, pravih je dimenzija za europsko tržište, a na Međunarodnom sajmu automobila u Parizu pokazat ćemo zašto je ovaj potpuno električni model marke Jeep sjajna alternativa i kako parira konkurentima na tržištu u segmentu B-SUV vozila.”

Proizvodi se u energetski iznimno učinkovitoj tvornici Stellantis u Tychyju u Poljskoj i novi Avenger u osnovnoj opremi ima sustav SelecTerrain i sustav za pomoć pri kretanju nizbrdo, izvrsni pristupni i polazni kut te izvrsnu visinu od tla, što ga čini najsposobnijim modelom u segmentu.

U pogledu elektrifikacije, Jeep Avenger opremljen je električnim pogonskim sklopom nove generacije od 400 V, s novim elektromotorom, adekvatnim mjenjačem i novom baterijom.

Upotrebom kabela 100 kW Mode 4 na istosmjernu struju na javnim stanicama za brzo punjenje, dovoljnom mu je 3 minute punjenja za prelazak udaljenosti od 30 km. A ako se puni 24 minute, to je dovoljno da se baterije napune s 20 do 80 % razine napunjenosti.

Novi Avenger utemeljen je na pristupu „funkcionalnog dizajna”, s upečatljivim i smislenim elementima koje marka upotrebljava, a u okvir kojeg forma zadovoljava namjenu proizvoda. 

Misija novog modela Avenger u Europi

Razvijen da zadovolji specifične potrebe europskih kupaca, novi Avenger kompaktni je SUV koji je, sa samo četiri metra duljine, našao svoju poziciju u brzo rastućem segmentu B-SUV vozila, drugom najvećem europskom segmentu u pogledu volumena.

Očekuje se da će do 2023. godine segment B-SUV vozila doseći ukupnu godišnju prodaju od 2,2 milijun vozila, što je jedna petina ukupno prodanih vozila u Europi. Također, u ovom segmentu bilježi se i najveći porast BEV vozila. Novi Avenger dolazi kao prirodni nastavak nakon modela Jeep Renegade 4xe, koji se također nalazi u segmentu B-SUV vozila, ali u potkategoriji vozila veće snage i većih dimenzija.

„Jeep Avenger predstavlja naš prvi korak u teritorij električnih vozila na baterije”, kazala je Antonella Bruno, voditeljica Odjela Jeep Europe u tvornici Stellantis, „Postat će nova polazišna točka marki Jeep i omogućit će nam da osiguramo bolju pokrivenost u segmentu SUV vozila. Avenger predstavlja novu razinu elektrifikacije u našoj ponudi i korak dalje u razvoju marke Jeep.”

„Jeep Avenger donosi „koncentriranu slobodu”, emotivan je, zabavan i trendi te se ističe u gomili”, nadodala je voditeljica.

Jeep Avenger u prodajne salone dolazi početkom sljedeće godine, ali kupci se već mogu predbilježiti za ekskluzivnu verziju Launch Edition, upečatljivu, potpuno električnu verziju modela sa svom opremom.

Ovaj je model dragocjen i privlačan izbor za sve one koji žele alternativu s nula emisija marke Jeep, modela koji se razlikuje od klasičnih modela iz njegovog segmenta. S novim modelom Jeep Avenger želimo proširiti postojeću bazu potencijalnih kupaca, a cilj su nam ljudi koji vode aktivan život i traže vozila novog dizajna koja im to mogu omogućiti, kompaktnih dimenzija i s prostranom unutrašnjosti.

Potpuno novi električni pogonski sklop

Jeep Avenger opremljen je električnim pogonskim sklopom nove generacije od 400 V, s novim elektromotorom, adekvatnim mjenjačem i novom baterijom.

Zahvaljujući velikoj snazi i okretnom momentu, uz specifičnu kalibraciju električnog pogonskog sklopa, novi Avenger nudi uživanje u vožnji bez kompromisa, kako po asfaltiranim tako i po neasfaltiranim površinama.

Nova generacija električnog pogonskog sklopa od 400 V prva je takve vrste, a na tržište će je plasirati tvrtka Emotors, tvrtka nastala udruživanjem tvrtki Stellantis i Nidel Leroy-Somer Holding. Pogonska snaga iznosi 115 kW, što odgovara 156 ks, maksimalni okretni moment je 260 Nm, a omjer redukcije 8,69.

Nova baterija od 54 kWh, koju također proizvodi Stellantis, nudi visoku razinu energije i izvrsni omjer između nazivne i iskoristive količine energije. Da budemo precizniji, paket baterije sačinjava 17 modula i 102 ćelije, rabljena tehnologija je litij-ionska NMC 811, zajamčen doseg iznosi 400 km u ciklusu ELTP odnosno 550 km pri gradskoj vožnji.

Baterija gotovo uopće ne utječe na električni sustav jer je iznimno kompaktna i smještena ispod prednji i stražnjih sjedala i središnjeg tunela. Osim toga, dodatno je zaštićena velikom visinom vozila od tla i zaštitnim pločama podvozja, a njen otpor u slučaju udarca veći je od propisanog u većini strogih propisa.

Punjenje novog modela Avenger iznimno je jednostavno. Upotrebom kabela 100 kW Mode 4 na istosmjernu struju na javnim stanicama za brzo punjenje, dovoljnom mu je 3 minute punjenja za prelazak udaljenosti od 30km. A ako se puni 24 minute, to je dovoljno da se baterije napune s 20 do 80 % razine napunjenosti.

Budući da korisnici u Europi u prosjeku prelaze 30 km dnevno, vrlo je vjerojatno da će se vozilom moći koristiti više dana bez punjenja. A u međuvremenu, uz pomoć kabela Mode 3 od 11 kW na izmjeničnu struju, ako ga priključe u kućni punjač Wallbox ili na javnoj stanici za punjenje, svoj automobil mogu „nadopuniti” (od 0 % do 100 %) za 5,5 sati. 

Sposobnost je na prvom mjestu

Jedna od najvažnijih stvari za Jeep SUV jest njegova sposobnost, što danas uključuje više ekološki pristup zahvaljujući hibridnoj plug-in tehnologiji 4xe i električnim pogonskim sklopovima.

Novi Avenger prvo je vozilo marke Jeep s pogonom na prednje kotače i sustavom SelecTerrain i sustavom za pomoć pri kretanju nizbrdo u osnovnoj opremi, izvrsnim pristupnim i polaznim kutom te izvrsnom visinom od tla, što ga čini najsposobnijim modelom u segmentu.

Sustav Selec Terrain ima šest načina rada: „Normal” za svakodnevnu vožnju, „Eco” za veći doseg, „Sport” za više zabave pri vožnji, „Snow” za maksimalnu trakciju po ledom prekrivenim cestama i stazama, „Mud” za optimalne performanse po blatu i bolje držanje ceste te „Sand” za smanjenje rizika od zaglavljivanja na pjeskovitim podlogama.

Konstrukcija vozila doseže najviše moguće razine kompaktnosti, bez negativnog utjecaja na prepoznatljive značajke vozila marke Jeep.

Novi Avenger dugačak je samo 4,08 m, što znači da je 16 cm kraći i 13 cm niži od modela Renegade. Ima kratki prednji i stražnji prevjes, što dodatno pogoduje njegovim proporcijama. Osim toga, izgleda robusnije zahvaljujući većim kotačima, koji su zapravo neočekivano veliki za vozilo takvih dimenzija.

Zahvaljujući kombinaciji kratkih prevjesa i velikih kotača, Avenger nudi najbolju visinu od tla u kategoriji (200 mm) u svim inačicama te izvanredni pristupni (20°), prelazni (20°) i polazni (32°) kut, što je ključno za vožnju po neasfaltiranim cestama, ali i korisno za gradsku vožnju kod, primjerice, u višekatnim garažama sa strmim etažama. 

Vodeći model u segmentu po pitanju sigurnosti

Avenger je također vodeći u segmentu B-SUV u pogledu sigurnosti zahvaljujući čitavom nizu sustava i uređaja nove generacije.

Ima sustav autonomne vožnje razine 2, koji automatski podešava brzinu i putanju vozila, koristeći se pritom prilagodljivim regulatorom brzine i sustavom za centriranje u prometnom traku. Tako automobil ostaje na sredini prometnog traka i na sigurnoj udaljenosti od vozila ispred kako bi se osigurala bezbrižna vožnja. Osim toga, sustav autonomne vožnje razine 2 uključuje sustav za pomoć pri vožnji u prometnoj gužvi (eng. Traffic Jam Assist) kako bi vožnja ostala opuštena i ugodna čak i kod velikih prometnih gužvi.

Novi model također ima sustav za prepoznavanje prometnih znakova, koji detektira i raspoznaje prometne znakove, sustav automatskog kočenja u slučaju nužde s prepoznavanje pješaka i biciklista, koji usporava vozilo sve do potpunog zaustavljanja kad treba izbjeći sudar (ili ublažiti njegove posljedice), ima i sustav za otkrivanje pospanosti vozača, koji upozorava kad umor vozača počne utjecati na njegovu pozornost, sustav za nadzor mrtvog kuta, koji prati vozila u mrtvom kutu vozača, sustav za pomoć pri zadržavanju u prometnom traku, koji upozorava vozača kad automobil napusti svoj prometni trak, parkirne senzore koji detektiraju područje pod i stražnju kameru koja snima pod 180° s dronskim prikazom.

Zaštita pod 360 stupnjeva

Kako bi se smanjila sva eventualna šteta pri udarcima kod manjih brzina, što sačinjava otprilike 70 % ukupnih slučajeva nezgoda u Europi, novi Avenger opremljen je zaštitnim pločama, oblogama pod 360 stupnjeva i zaštićenim prednjim svjetlima.

Zahvaljujući tim dodacima, procijenjeno je da kupac može smanjiti troškove štete potencijalne nezgode za otprilike 1000 eura. Posebno ističemo prednja i stražnja svjetla koja su zatvorena i povišena kako bi bila zaštićena u slučaju sudara pri malim brzinama. Osim toga, nove su zaštitne ploče za SUV izrađene su tehnikom „molded-in color”, lijevanjem MIC osnove u boji u prozirnu, prirodnu smolu.

Primjerice, ako se ogrebu, oštećenje se ne vidi. Takva vrsta zaštite vidljiva je na svim oblogama vozila jer su sva vrata, branici te prednji i stražnji odbojnici zaštićeni od ogrebotina i udaraca.

Osim toga, na nekim ključnim mjestima ova je zaštitna obloga još deblja, primjerice na rubovima SUV vozila (pod 45°), koji su podložniji oštećenju tijekom manevriranja. Vrata su također bolje zaštićena, otvor je podignut od tla i najizbočeniji te donji dijelovi u potpunosti su obloženi zaštitom

Oblici „funkcionalnog dizajna

Prednjim krajem automobila dominira ikonska prednja rešetka sa 7 autora, autentični vizualni zaštitni znak marke Jeep već godinama, samo sada, iz funkcionalnih razloga, ima okomiti uzorak umjesto vodoravnog.

Utemeljen na kompaktnom i upečatljivom volumenu, što je također nešto iz slavne prošlosti marke, Jeep Avenger svojim dizajnom odmah asocira na robusnost. Na sličan način, izbočeni branici podsjećaju na ikonski Wrangler i njegove „slobodne kotače”, koji su ključni element za „off-road” upotrebu. Jeep dizajneri htjeli su zadržati tu ideju i osjećaj zaštite koju ove robusne stavke pružaju.

U skladu s DNK kodom marke Jeep, preko prednjih farova postavljena je rešetka kako bi se spriječilo grebanje u slučaju udarca, a svjetla u dva reda i sa zasebnim funkcijama zatvorena su u kućišta za veću zaštitu. Posebna pozornost posvećena je središnjem dijelu kako bi se omogućilo maksimalno smanjenje prednjeg kraja, čime je poboljšana aerodinamičnost vozila i smanjena je potrošnja goriva.

Bočno se ističu dva zaštitna znaka marke Jeep: oznaka linije „S” i trapezoidni koševi blatobrana. U prošlosti su koševi blatobrana vozila Jeep bili dizajnirani tako da zajamče maksimalnu slobodu pri okretanju kotača.

Koševi blatobrana modela Avenger malo su „zatvoreniji” kako bi se poboljšala aerodinamičnost, ali su zadržali svoju osnovnu funkciju. Kao i svo noviji modeli marke Jeep, Avenger ima „plivajući” i prema naprijed nagnuti C-stup, što dodatno poboljšava dinamičnost vozila bočno. I konačno, straga je još nešto klasično za marku Jeep: stražnja svjetla X oblika inspirirana oblikom „kanistra”.

„X” oblik modela Renegade malo je promijenjen i postao je znak prepoznatljiv za Avenger. Uvijek je „uključen” jer sadrži pozicijska svjetla vozila.

„X” je tema koja se ponavlja u unutrašnjosti i na vanjštini vozila, što je vidljivo kroz primjenu novog ukrasnog uzorka „X-Camo”, uzorka koji kombinira maskirni uzorak i slovo „X”. Prisutan je na okviru svjetla, utorima, kućištima retrovizora, pa čak i na naljepnici na poklopcu motora koja, u ime funkcionalnog dizajna, podsjeća na klasični poklopac motora modela Jeep Trailhawk i obojena je u crnu mat boju kako bi se izbjeglo odbijanje svjetla.

Funkcionalna i prostrana unutrašnjost

Načela funkcionalnog dizajna najbolje se vide u putničkom prostoru. Minimalna i robusna unutrašnjost modela Avenger inspirirana je poviješću marke Jeep, a posebice modelom CJ iz 50-ih godina 20. stoljeća, kao i konceptom vodoravne funkcionalne grede koja je tipična za Wrangler.

Nakon ulaska u vozilo pogled odmah privlači gornji dio ploče s instrumentima, gdje jedna vodoravna funkcionalna „greda” sadrži sve komande. Iznad toga je široka, otvorena polica za pohranu. Osim toga, čitavo je digitalno sučelje za povezivanje čovjeka i stroja dizajnirano uz pridržavanje jednog od ključnih načela marke: „preglednost i jasan raspored”. Ovo načelo jasno je vidljivo na velikom središnjem zaslonu, koji mogu vidjeti i vozač i svi putnici.

Novi Avenger ima niz detalja koji su jedinstveni za vozilo ove klase, primjerice kožom presvučena sjedala s elektroničkim podešavanjem i funkcijom masaže, ambijentalnu rasvjetu u više boja koja smanjuje umaranje očiju prilikom vožnje noću te poboljšani krovni otvor. Bočna svjetla vozila ostaju vidljiva i nakon otvaranja vrata prtljažnika kako bi se osigurala veća zaštita i sigurnost.

Najprostraniji u svojoj kategoriji

Pravila funkcionalnog dizajna primijenjena su i u prtljažniku. Njegova je zapremnina među najvećima u segmentu (380 litara), a funkcionalnost je jasno vidljiva po, primjerice, visini praga koja je spuštena na 720 mm za lakši pristup, širini otvora vrata prtljažnika koja je povećana na više od jednog metra te vratima prtljažnika s električnim upravljanjem u načinu rada slobodne ruke, što je prava rijetkost u ovom segmentu.

Posebno dizajniran kako bi se maksimalno iskoristio prostor za pohranu u unutrašnjosti kompaktne karoserije, novi Avenger ima najveću zapremninu prostora za pohranu u svojoj kategoriji: ima 34 litre prostora za pohranu, dok je u njegovom segmentu prosjek 15 litara.

Ovaj izvanredni rezultat postignut je optimizacijom svih prostora i stvaranjem funkcionalnih i prostranih pretinaca za odlaganje, dostatnih da se u njih pohrani sadržan iz jedne čitave kabinske prtljage za zrakoplov.

Dizajniran imajući na umu fleksibilnost i modularnost, središnji se tunel može pomicati kako bi se u njega smjestili predmeti različitih dimenzija, a može se i ukloniti ako vam treba više prostora za veće predmete. Dodatni prostor koji se može iskoristiti dostupan je ispod gumba automatskog mjenjača i zaštićen poklopcem na magnet. U tom se prostoru može puniti mobitel, a istovremeno se u njega može pohraniti i 1,5-litrena boca vode.

Najnaprednija tehnologija: uvijek povezani

Kao stvoren za kupce koji žele „uvijek biti povezani”, novi Jeep Avenger jamči potpuno digitalno iskustvo u vozilu. Najnapredniji Infotainment sustava prisutan je na svim verzijama, a sadrži 10,25-inčni radijski zaslon Uconnect Infotainment s potpuno digitalnom pločom s instrumentima, koja je dostupna u dvije varijante (od sedam i 10,25 inča).

Kvaliteta grafike zaslona Uconnect 10” slična je onima na pametnom telefonu. Osim toga, sustav nudi mogućnost fizičkog zrcaljenja jednog vlastitog uređaja na radio putem opcija Android Auto i Car Play, kombiniranje različitih sadržaja za izradu vlastitog sučelja (sa do dvanaest widgeta po stranici i do šest stranica), navigacija TomTom je ugrađena i poboljšana funkcijom glasovnog prepoznavanja te funkcijom bežičnog ažuriranja sustava.

Isto tako, novi Jeep Avenger nudi komplet usluga i funkcija koje korisnici mogu upotrebljavati na daljinu. Primjerice, zahvaljujući aplikaciji Jeep Mobile, korisnici mogu locirati svoje automobile putem svojih pametnih telefona. Korisnici čak mogu zaključavati i otključavati vrata, provjeravati razinu napunjenosti baterije, uređivati postavke i funkcije klima-uređaja te puniti vozilo, ali i izravno komunicirati s vozilom Avenger putem glasovnog pomoćnika.

Jeep Avenger Launch Edition

Upečatljiv model Jeep Avenger Launch Edition dolazi u dvobojnoj kombinaciji – s krovom u kombinaciji boja Sun i Volcano ili kombinaciji boja Granite i Volcano, ili u verziji gdje je cijeli u boji Volcano s poboljšanim zatamnjenim staklom, 18” kotačima od lake legure koji dodatno naglašavaju njegovu osobnost na cesti i potpuno LED prednjim i stražnjim svjetlima. U unutrašnjosti se nalaze višebojna ambijentalna svjetla i maska ploče s instrumentima je žuta, premium grijana crna sjedala imaju dodatke u žutoj boji, vjetrobransko staklo je grijano, središnja konzola ima zaštitnu oblogu, a pod prtljažnika podesive je visine i vrata prtljažnika imaju električno upravljanje u načinu rada slobodne ruke.

Osim toga, verzija za premijerno plasiranje na tržište sadrži brojnu dodatnu opremu bez premca i nekarakterističnu za taj segment vozila, primjerice Infotainment sustav Uconnect 10” sa zaslonom od 10,25”, potpuno digitalnu ploču s instrumentima od 10,25”, mogućnost bežičnog povezivanja putem funkcija Apple CarPlay/Android Auto, punjenje baterije pametnog telefona i podloga za bežično punjenje pametnog telefona.

Ekskluzivno na BEV verziji, novi model Avenger Launch Edition opremljen je sustavom ADAS druge razine, koji vozaču omogućuje održavanje odabrane brzine, udaljenosti od vozila ispred i zadržavanje na sredini prometnog traka na potpuno autonomni način.

Zahvaljujući sustavu autonomne vožnje razine 2, moguća je gotovo potpuno autonomna vožnje tijekom prometnih gužvi zahvaljujući sustavu za pomoć pri vožnji u prometnoj gužvi (eng. Traffic Jam Assist). Bogati paket opreme sadrži i višebojna ambijentalna svjetla, klima-uređaj s automatskim upravljanje, sustav za nadzor mrtvog kuta, funkciju automatskog zatamnjivanja unutarnjeg retrovizora, sklopive i grijane bočne retrovizore s električnim upravljanjem, vrata prtljažnika s automatskom funkcijom, parkirne senzore koji detektiraju prepreke pod 360° sa stražnjom kamerom s dronskim prikazom te kabel Mode 3 za punjenje na javnim stanicama za punjenje.

Ekskluzivne mogućnosti prilagodbe i više od 100 komada dodatne opreme marke Mopar

Kao što je to već tradicionalno za marku Jeep, novi Avenger može se dodatno opremiti specifičnom dodatnom opremom i posebnim paketima opreme za prilagodbu.

Tim Mopar je, u suradnji s markom Jeep, dizajnirao i razvio 100 komada dodatne opreme koji su uvršteni u ponudu za novi Avenger, čime je dodatno učvršćena snažna veza koju ove dvije američke marke oduvijek imaju. U ponudi su dostupni ekskluzivni proizvodi koji omogućuju kompletnu prilagodbu u skladu sa specifičnim potrebama kupca, omogućuju da se vozilo „dodatno ističe u gomili” te kupcima pružaju više različitih opcija da svoj SUV učine jedinstvenim. Ovi visokokvalitetni proizvodi nastali su zahvaljujući ustrajnosti Moparovih dizajnera na inovacijama te činjenici da veliku pozornost pridaju detaljima, a sve to na ekološki podoban način.

Prilagođena verzija s dodatnom opremom Mopar

Izložen je zapanjujući primjerak Jeep Avenger BEV vozila u sivoj boji Granite s krovom u boji Volcan, dodatno prilagođen naljepnicom na poklopcu motora s logotipom Avenger i plavim dodacima posvuda u vozilu, s 18-inčnim kotačima u crnoj boji visokog sjaja također s plavim detaljima. Plavi detalji tu su kako bi dodatno istakli činjenicu da je pogonski sklop električni.

U unutrašnjosti je na pokrovu, s vanjske strane središnje konzole logotip „e” u plavoj boji, a s unutarnje strane je uzorak sa slovom X i maskirni uzorak (isto vrijedi i za unutrašnjost pretinca za odlaganje na strani suvozača i pokrov središnjeg tunela), podne prostirke su premium i imaju logotip siluete vozila.

Proizvodnja u energetski učinkovitoj tvornici u Tychyju u Poljskoj

Tvornica Tychy (Poljska) – izgrađena u razdoblju od 1972. do 1975. godine ova se tvornica proteže na više od 2,4 milijuna kvadrata, a na proizvodne pogone i pomoćna postrojenja otpada 0,5 milijuna kvadrata. Čitav proizvodni ciklus pretvaranja namotaja limova u dovršene automobile traje otprilike dvanaest inženjerskih sati, a jedan automobil silazi s proizvodne trake praktički svakih 50 sekundi.

Proizvodnja je u tvornici Tychy organizirana u skladu s najvišim razinama kvalitete i za to je tvornica nagrađena brončanom, srebrnom i zlatnom plaketom u okviru programa „World Class Manufacturing”, kao priznanje za neprekidna poboljšanja kvalitete proizvoda, procesa i usluga kako bi zadržala vodeću poziciju u industriji i nastavila pružati najbolje moguće izbore kupcima.

U tvornici se odvija čitav proizvodni proces koji se sastoji od četiri faze: prešanje (izvodi se izvan postrojenja kod vanjskog dobavljača od 1998.), zavarivanje – koje je, s ponosom možemo kazati, 99,5 % automatizirano zahvaljujući 921 robotu koji rade na proizvodnim trakama, lakiranje (također više od 90 % automatizirano) te sklapanje koje se odvija na dvije proizvodne trake. Tvornica Tychy proizvela je impresivni broj od 12,5 milijuna vozila od pokretanja 1975. godine pa sve do rujna 2022. U prosincu 2020. godine tvornica je objavila da će, počevši od 2022. godine, početi proizvoditi prvi od tri nova najavljena modela marke, uključujući prvu BEV osobno vozilo proizvedeno u Poljskoj za marku Jeep. Kao što je najavljeno u prosincu 2020. godine, grupa je uložila više od 755 milijuna PLN za početak proizvodnje platformi za B-SUV vozila u Tychyju u proteklih nekoliko godina.

Marka Jeep

Utemeljena na legendarnom naslijeđu duljem od 80 godina, marka Jeep kreatorica je autentičnih SUV vozila koja jamče najviše razine sposobnosti, najbolje su kvalitete izrade i pružaju svestranost svima onima koji žude za posebnim, izvanrednim putovanjima i avanturama. Marka Jeep otvoreno poziva na uživanje u životu punim plućima kroz svoj širok asortiman vozila koja svojim vlasnicima neprekidno jamče osjećaj sigurnosti te bezbrižno uživanje u svim putovanjima s punim povjerenjem. Asortiman vozila Jeep čine modeli Cherokee, Compass, Gladiator, Grand Cherokee, novi Grand Cherokee L s tri reda sjedala, Grand Cherokee 4xe, Renegade i Wrangler te Wrangler 4xe. Jeep Wave, premium program za lojalnost i korisničku podršku za vlasnike vozila marke Jeep dostupan je za sva vozila Jeep 4×4, a donosi brojne pogodnosti i posebne povlastice vlasnicima vozila marke Jeep, uz najvišu razinu brige i posvećenosti s korisničkom podrškom koja je dostupna non-stop. Legendarne off-road sposobnosti marke Jeep unaprijeđene su globalnom inicijativom za elektrifikacijom i dovele su do transformiranja modela 4xe u novi 4×4, a sve u nastojanju da se ispuni vizija marke i ostvari sloboda uz nulte stope štetnih emisija. Sva vozila marke Jeep dobit će svoju elektrificiranu inačicu do 2025.

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.