Marke grupe FCA slave trostruku pobjedu na nagradnom natječaju 2018 Arab Wheels Awards

27 November 2018

  • Alfa Romeo Stelvio proglašen je pobjednikom u segmentu malenih premium SUV vozila
  • Najnovija generacija modela Jeep® Wrangler – JL – pobjednik je u kategoriji SUV vozila srednjih dimenzija
  • Potpuno novi 2019 Ram 1500 Limited osvoji je nagradu za opremu i priznanje u kategoriji „pick-up” kamioneta.

 

Marke grupe FCA slave trostruku pobjedu na prestižnom nagradnom natječaju 2018 Arab Wheels izdavača Trace Media osvajanjem nagrada za modele Alfa Romeo, Jeep® i Ram.

 

Alfa Romeo Stelvio, prvi SUV kojeg je ikada proizvela tvrtka Alfa Romeo u svojoj povijesti dugoj 108 godina, proglašen je malenim premium SUV modelom godine.

 

Pobjednički naslov ponijela je i najnovija generacija ikonskog modela Jeep Wrangler – JL. Globalno priznat kao neprikosnoveni prvak „off-road” vožnje, ovaj novi model ne samo da je najsposobniji ikad, već pruža i najviše razine udobnosti i izvrsnu dinamičnost vožnje, što ga čini jedinstvenim vozilom za svakodnevne gradske avanture.

 

Uspješnu večer za marke grupe FCA zaokružio je potpuno novi 2019 Ram 1500 koji je, uz brojna priznanja iz američkih medija, odnio pobjedu u iznimno konkurentnom segmentu „pick-up” kamioneta.

 

Da bi konkurirao za nagradu Arab Wheels Awards, automobil mora biti potpuno nov ili značajno redizajniran model vozila koje je bilo u prodaji prije objave nominiranih vozila. Četiri člana žirija ovogodišnje dodjele bili su Nabil Moustafa (glavni urednik, Strive Middle East), Hisham Sakr (direktor prodaje, Gargour Automotive Company), Khaled Hammoud (zamjenik glavnog urednika, Arab Wheels) i Issam Eid (glavni urednik, Arab Wheels).

 

„Nagrada Arab Wheels Awards znači puno više od samo predaje nagrada na glamuroznom događanju svakog listopada”, kazao je Issam Eid, glavni urednik za Arab Wheels i direktor Odjela Automotive Media za Trace Media. „Težak je zadatak informirati potencijalne kupce automobila o vozilima koja bi se trebala naći na njihovom popisu želja. Naravno, potrošači tu imaju 50 posto udjela u odluci temeljem rezultata našeg postupka mrežnog glasovanja, dok o drugih 50 posto odlučuje naš stručni žiri, što jamči integritet i kredibilitet nagrada čiji je glavni cilj postizanje ravnoteže između gledišta potrošača i stručnosti automobilskih novinara. Nagrade su i važan izvor informacija samoj automobilskoj industriji jer su usmjerene na izvrsnost i inovacije na regionalnoj razini.”

Trebate pomoć? Dopustite da vam pomognemo.